D.I.Y WEST VIRGINIA

Information about music, shows, and general discussion.


You are not connected. Please login or register

Who are you?!

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down  Message [Page 4 of 5]

76 Re: Who are you?! on Sun Jul 25, 2010 1:40 pm

Haverchuck wrote:Name: Nick Adkins

Age: 27

From: Huntington

I play in down goes frazier and Sweat Band. I also enjoy television programing, beer, Camel Lights, most liquor, and irony.


oh hai nick

View user profile http://www.myspace.com/heartholdstrue

77 Re: Who are you?! on Tue Jul 27, 2010 4:12 am

Dingbat wrote:
Haverchuck wrote:Name: Nick Adkins

Age: 27

From: Huntington

I play in down goes frazier and Sweat Band. I also enjoy television programing, beer, Camel Lights, most liquor, and irony.


oh hai nick

alo.

View user profile http://www.myspace.com/downgoesfrazier

78 Re: Who are you?! on Wed Jul 28, 2010 7:37 am

I just realized I have yet to do this...

Bobby Midkiff
24, Huntington, WV

I play guitar in Black Seas
I used to play guitar in Holden Caulfield
I play a lot of video games.

View user profile http://www.myspace.com/popsiclesyay

79 Re: Who are you?! on Wed Aug 18, 2010 2:17 pm

m iafrate
i am the oldest boy here
i check in from time to time

currently play as m iafrate or m iafrate & the priesthood. maybe something new around the corner.

have played in the past in the minus tide, killed at camp, drown culture, COBRA, mikey iafrate, etc.

PM me if you have any questions.

View user profile

80 Re: Who are you?! on Mon Aug 23, 2010 1:59 am

Branka
turning 21 in about a week
Athens, OH
I've lived in Athens for 11 years, I go to OU, and I'm a hermit that occasionally goes to shows in the area. I like eating and I like listening to metal recorded in 1987 by a bunch of Brazilian teenagers who barely knew how to hold their instruments.

I signed up for this forum a loooong time ago when Matt told me to and never posted until today. Hello!

View user profile http://www.last.fm/user/OneRodeToAsaBay

81 Re: Who are you?! on Thu Sep 30, 2010 8:12 am

Heyo, name's phil. Just moved to Huntington the other day. I was living in Connecticut with Shanholtzer the past few months. Don't know anybody in WV, y'all gonna make me feel welcome and things?

View user profile

82 Re: Who are you?! on Thu Sep 30, 2010 9:18 am

Phil, I think me and a few others on here met you in New Haven back in March.

View user profile http://www.myspace.com/enzuigiriman

83 Re: Who are you?! on Thu Sep 30, 2010 3:13 pm

totally possible, mayb at the enzuguiri show at the discovery zone?

View user profile

84 Re: Who are you?! on Thu Sep 30, 2010 5:17 pm

53volkswagens wrote:totally possible, mayb at the enzuguiri show at the discovery zone?

yoibomb is matt, enzuigiri's drummer.


INFERNAL HAILS FOR PHIL ROTH

View user profile http://www.derrickshanholtzer.com

85 Re: Who are you?! on Fri Oct 01, 2010 1:01 am

buh, whoops. well yah, I guess that happened then.

View user profile

86 Re: Who are you?! on Thu Feb 10, 2011 12:25 pm

I'm pretty sure I haven't done this yet.

I'm Dylan. I grew up in Huntington, but I've been a lot of places recently. Right now, I live in New York. I like to eat bagels and watch the hipsters be hip. I sang for Most Ill after Danny did. I like very cheap alcohol, not working, riding bikes, reading, and dogs. And hockey.

www.facebook.com/theloniuspunk

View user profile http://facebook.com/theloniuspunk

87 Re: Who are you?! on Tue Feb 22, 2011 6:57 am

brummy wrote: im not jim. i think jim killed himself or something. at least he keeps talking about it. i dunno

brummy wrote: i dont like to talk shit.

View user profile

88 Re: Who are you?! on Tue Feb 22, 2011 10:45 am

d.Nihl wrote:I'm pretty sure I haven't done this yet.

I'm Dylan. I grew up in Huntington, but I've been a lot of places recently. Right now, I live in New York. I like to eat bagels and watch the hipsters be hip. I sang for Most Ill after Danny did. I like very cheap alcohol, not working, riding bikes, reading, and dogs. And hockey.

www.facebook.com/theloniuspunk


Fuck yeah hockey!

View user profile

89 Re: Who are you?! on Fri Feb 25, 2011 1:40 am

hosebeast wrote:
brummy wrote: im not jim. i think jim killed himself or something. at least he keeps talking about it. i dunno

brummy wrote: i dont like to talk shit.


what are you even trying to accomplish here? it's kind of amusing that you posted this exactly 2 days and 3 hours after that pitiful, half-assed, almost sincere facebook message you sent me trying to reconcile a friendship that you know has been destroyed numerous times because you're a chronic fucking dickhead.

View user profile

90 Re: Who are you?! on Fri Feb 25, 2011 6:16 am

brummy wrote:
hosebeast wrote:
brummy wrote: im not jim. i think jim killed himself or something. at least he keeps talking about it. i dunno

brummy wrote: i dont like to talk shit.


what are you even trying to accomplish here? it's kind of amusing that you posted this exactly 2 days and 3 hours after that pitiful, half-assed, almost sincere facebook message you sent me trying to reconcile a friendship that you know has been destroyed numerous times because you're a chronic fucking dickhead.

it was just supposed to be funny man. no ill feels there, cuz i actually would really really like to be yr friend.

View user profile

91 Re: Who are you?! on Fri Feb 25, 2011 6:17 am

IT WAS SINCERE
I AM ALWAYS SINCERE

View user profile

92 Re: Who are you?! on Fri Feb 25, 2011 11:56 am

hosebeast wrote:
i actually would really really like to be yr friend.

View user profile

93 Re: Who are you?! on Fri Feb 25, 2011 6:14 pm

haha!

come on man. life is way too short and we were really, really good friends. i don't want to get into it on here, but i don't even know what started the entire you hating me and trolling me and naming albums after me and shit. it's dumb, and i'm willing to let it all go. you don;t have to reply to this or anything, just send me a message or something. we can go grab an onion ring or 40.

View user profile

94 Re: Who are you?! on Fri Feb 25, 2011 6:14 pm

View user profile

95 Re: Who are you?! on Fri Feb 25, 2011 11:52 pm

brummy wrote:
hosebeast wrote:
i actually would really really like to be yr friend.


Quit being a bunghole, he sounds sincere. tongue

View user profile

96 Re: Who are you?! on Sat Feb 26, 2011 4:51 am

53volkswagens wrote:Heyo, name's phil. Just moved to Huntington the other day. I was living in Connecticut with Shanholtzer the past few months. Don't know anybody in WV, y'all gonna make me feel welcome and things?

Welcome aboard the shit hole express.

View user profile http://www.myspace.com/heartholdstrue

97 Re: Who are you?! on Sun Feb 27, 2011 5:19 pm

brummy wrote:
hosebeast wrote:
brummy wrote: im not jim. i think jim killed himself or something. at least he keeps talking about it. i dunno

brummy wrote: i dont like to talk shit.


what are you even trying to accomplish here? it's kind of amusing that you posted this exactly 2 days and 3 hours after that pitiful, half-assed, almost sincere facebook message you sent me trying to reconcile a friendship that you know has been destroyed numerous times because you're a chronic fucking dickhead.



come on girl, let's reconcile. don't post any pictures of ships or bicycles or fire or something, just come sit on my face. yr living with one of my childhood best friends. lets rekindle this love

View user profile

98 Re: Who are you?! on Sat Mar 05, 2011 9:13 am

View user profile

99 Yep on Thu Mar 10, 2011 12:42 pm

Morgantown needs some house venues.



Last edited by samrudich on Wed Apr 27, 2011 5:27 am; edited 1 time in total

View user profile

100 Re: Who are you?! on Fri Mar 11, 2011 12:08 am

samrudich wrote:My name is Joe and I am from Illinois.
I play guitar and moved to Morgantown last summer.
Criticism: Morgantown needs some house venues.
Be on the lookout for a new mathy hardcore band.

Morgantown's about to get one come the middle of May: http://diywestvirginia.forumotion.com/t1093-new-venue-in-morgantown

View user profile

Sponsored content


Back to top  Message [Page 4 of 5]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum